OBAT ALAMI

OBAT ALAMI

Ads

BERITA

Monday 14 March 2016

Sungguh Di Luar Dugaan Nasib Gadis Cantik Ini Berniat Selfie Keren, Gadis Cantink Ini Nasipnya Mengenaskan Gara-gara Perbuatannya Yang Menantang Maut, Baca Selengkapnya!

Seorang gadis asal Rumania bernama Anna Ursu, 18, alami nasib tragis waktu berupaya bikin selfie keren di atap kereta listrik. Dia kesetrum dan tubuhnya hangus terbakar.

Wanita itu disebutkan cuba untuk merakamkan tindakan selfie nya di atas bumbung kereta api, tetapi cubaannya itu tidak berhasil selepas dia mati melecur akibat dari pada renjatan elektrik yang terkena kepadanya.
Dikenali dengan nama Anna Ursu, 18 tahun sudah pergi berbarengan dengan seorang lagi rakannya ke satu stesen kereta api di bandar Lasi berdekatan Timur laut Romania.

Tujuan mereka pergi kesana yaitu untuk merekamkan aksi selfie mereka untuk dimuat naik ke laman sosisal Facbook.

Akan tetapi, saat salah satu aksinya berbaring diatas bumbung satu gerabak kereta api itu, tanpa ada diduga samping kakinya yang cuba diangkat ke udara tersangkut pada kabel elektrik yang berkuasa 27, 000 voltan.
Dari peristiwa itu, wanita itu terbakar serta-merta dan mengakibatkan dia cedera kronis. Akhirnya kedua-dua gadis itu dibawa ke hospital memakai helikopter.

Namun, sebagus saja tiba di hospital, Anna disebutkan meninggal dunia berikutan badannya yang melecur teruk akibat dari pada renjatan elektrik yang terkenanya itu.

Rakannya saat ini dilaporkan stabil, dan sudah memberi tahu bahawa maksud sebenar mereka pergi ke sana adalah untuk merakamkan selfie yang dikira oleh mereka satu tempat yang pelik tanpa ada pikirkan bahaya yang bakal terjadi.
Salah seorang lelaki yang lihat peristiwa itu dan juga adalah orang yang pertama untuk menyelamatkan mereka berkata bahawa, dia lihat mereka berdua bermain diatas bumbung kereta api itu.

Sesudah menyedari bahaya sehubungan, dia menjerit agar kedua-dua wanita itu tunduk dan berhenti menjulurkan kaki mereka ke atas.

Tetapi sebagian waktu lalu, dia terdengar satu bunyi letupan yang kuat kedengaran dan dia lihat badan Anna telah terbakar. HP – Sebarkanlah. com/Tetamu89